Kuukausikokous 27.10.2020

Lokakuun kuukausikokouksen 27.10. yhteydessä esitelmöi FT Marja Vierros otsikolla ”Monikielinen Egypti: kreikan asema ja kehitys egyptin ja muiden kielten rinnalla”. Paikkana on tuttuun tapaan Tieteiden talo (Kirkkokatu 6, Helsinki), sali 104, klo 18.15. Esitelmä myös suoratoistetaan, joten sitä voi seurata myös etänä. Puhetta johtaa seuran varapuheenjohtaja FT Patricia Berg.

Huom. koronapandemian aikana Tieteiden talo on rajoittanut luentosaleihin mahtuvien henkilöiden määrää. Saliin 104 on mahdollista ottaa ainoastaan 36 henkeä kokousta seuraamaan. Seura luonnollisesti noudattaa talon asettamia sääntöjä kokoontuessaan.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *