Ilmoittatuminen helmikuun esitelmätilaisuuteen

(23.2. klo 11.22) Kaikille jo ilmoittautuneille on lähetetty linkki sähköpostilla! Jos et ole saanut sitä, tarkista roskapostikansio! Jos sieltäkään ei löydy, ota yhteyttä toimisto@egyptologinenseura.fi.

Nina Maaranen, joka seuran kuukausikokouksessa tiistaina 23.2. esitelmöi Hyksoista, saa kollegoiltaan esitystä varten aikaisemmin julkaisematonta materiaalia. Luvassa on siis erittäin mielenkiintoinen ilta. Tuon materiaalin johdosta esitelmää ei kuitenkaan nauhoiteta, joten kannattaa ”tulla paikan päälle” Zoomiin! Ilmoittautuminen on mahdollista vielä tiistaihin 23.2. klo 17:00 asti tämän linkin kautta. Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin Zoom-kokoukseen. Huom! Emme rajoitusten takia voi järjestää fyysistä kokousta!