Hyksoja jäljillä

Aasialainen virkamies, 2.välikausi, München.

Seuran helmikuun kokouksessa tiistaina 23.2. klo 18:15 Dr Nina Maaranen esitelmöi otsikolla ”Hyksojen jäljillä – Avariksen asukkaat bioantropologisen tutkimuksen valossa.” Nina väitteli vuosi sitten Bournemouthin yliopistossa ns. Hyksojen, vierasmaalaisten, alkuperästä ja muuttoliikkeistä luurankojen hampaita tutkimalla.

Kokous järjestetään kokonaan Zoomin välityksellä. Kokoukseen tämän linkin kautta ma 22.2. mennessä ilmoittautuneet saavat ennen kokousta sähköpostitse linkin Zoom-tilaisuuteen.

Tämänhetkisessä tilanteessa emme siis järjestä lainkaan läsnäolotapahtumaa Tieteiden talolla. Zoom on helppo käyttää, eikä vaadi ohjelmien asentamista vaikka linkin klikkaaminen sitä ehdottaakin. Vaadimme ilmoittautumisen, jotta niin sanotut zoombomberit eivät saa linkkiä kokoukseen avoimilta verkkosivuiltamme eivätkä näin pääse häiritsemään esitelmää.