Jäsenopastukset Amos Rexin Egyptin loisto -näyttelyyn 29.10. klo 17.15 ja 15.11. klo 14.15

29.10. opastus on täynnä, 15.11. opastuksessa jäljellä 4 paikkaa. Tässä vaiheessa jälki-ilmoittautuminen seuran sähköpostiin: toimisto (at) egyptologinenseura.fi.

Huom. ilmoittauduthan vain yhteen opastukseen. Jos sinulla on kysyttävää jäsenopastuksesta, niin lähetä viestiä seuralle: toimisto (at) egyptologinenseura.fi.

Opastukset vetää näyttelyä tekemässä ollut hallituksemme jäsen, egyptologi Mia Meri. Valitettavasti koronaepidemian takia osallistujamäärä on tiukasti rajattu. Voimme ottaa opastukselle vain jäseniämme (ei aveceja siis) ja maksimiosallistujamäärä per kierros on 14 henkeä. Huom. voit ilmoittautua vain yhteen opastukseen. Osallistuthan opastukseen vain terveenä. Suosittelemme lisäksi maskin käyttöä kaikille opastukseen osallistuville. Ilmoittaudu viimeistään su 25.10.2020.

Vahvistamme sähköpostitse, mikäli mahdut mukaan kierrokselle. Jos joudut peruuttamaan osallistumisesi, niin ilmoitathan seuralle (esim. toimisto@egyptologinenseura.fi), niin voimme antaa paikan varasijalla olevalle.

Pääsymaksu museoon maksetaan itse (myös museokortti käy), mutta jäsenopastus on ilmainen.

Ilmoittaudu opastukseen täällä.