Tieteiden yö 16.1.2020 ja tammikuun kokous 28.1.2020

50-vuotias Suomen Egyptologinen Seura jatkaa toimintaansa tarmokkaana heti alkuvuodesta. Tammikuun puolivälissä Tieteiden talolla 16.1. klo 17 alkaen pidettävään Tieteiden yöhön seura osallistuu omalla esittelypöydällään. Samalla on mahdollisuus saada keskellä talvea väriä kasvoihin, kun seuramme pitkäaikainen jäsen FM Annika Eklund tekee halukkaille muinaisegyptiläisiä silmämeikkejä. Voit myös kirjoituttaa nimesi hieroglyfein tai ostaa seuran tuotteita. Lämpimästi tervetuloa Tieteiden yöhön, jossa on tarjolla monenlaista ohjelmaa tieteen ja tieteellisten seurojen ystäville.

Tammikuussa pidetään seuran 51. toimintavuoden ensimmäinen kuukausikokous tiistaina 28.1.2020 klo 18.15 Tieteiden talon salissa 505. Tuolloin saamme kuulla egyptiläisestä kansanlääkinnästä Tukholman Medelhavsmuseetin egyptologisen kokoelman suomalaiselta intendentiltä Dr. Sofia Häggmanilta otsikolla Om folkmediciner i Egypten. Esitelmä on ruotsinkielinen. Toivottavasti näemme kokouksessa!