Seuran kevään 2019 ohjelma on julkaistu

Suomen Egyptologinen Seura kokoontuu tuttuun tapaan kuukauden 4. tiistaina klo 18.15 alkaen Tieteiden talolla (Kirkkokatu 6, Helsinki).

22.1.2019, sali 104, FM Mia Meri:
Muinaisen Egyptin haudanryöstäjät

26.2.2010, sali 505, FT Heidi Jauhiainen
”Enkö enää kuulu niihin joille järjestät juhlan?” Juhlista Deir el-Medinassa

Maaliskuussa on seuran vuosikokous ja -juhla.

23.4.2019, sali 505, dos. Marja-Leena Hänninen
Isis ja muut egyptiläiset jumalat varhaisella roomalaisajalla Ostiassa

Esitelmiin on vapaa pääsy. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita!

2 thoughts on “Seuran kevään 2019 ohjelma on julkaistu”

1. Hei, onko esitelmiä mahdollista katsella verkon välityksellä tai tallenteina jonkin kanavan välityksellä?

1. Hei M.M.!

Esitelmät pyritään aina videoimaan ja ne lisäillään viiveellä seuran YouTube-kanavalle. Kaikkia esitelmiä ei kuitenkaan voida videoita esimerkiksi sen vuoksi, että niissä on saatettu näyttää julkaisematonta materiaalia. Kaikki videot tullaan myös linkkaamaan videoiden ilmestymisen jälkeen tänne kotisivuille Menneisiin kokouksiin. Pyrimme julkaisemaan seuran FB-sivuilla aina etukäteen tiedon tullaanko esitelmä videoimaan.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *