Liity seuran jäseneksi!

Seuran jäseniksi voivat seuran kokouksen hyväksymisellä liittyä kaikki alan asiantuntijat ja harrastajat. Jäsenanomuksen, josta käy ilmi hakijan nimi ja osoite, voi lähettää sihteerille seuran osoitteeseen Suomen Egyptologinen Seura ry, Kirkkokatu 6, 00170 HELSINKI, sähköpostilla toimisto@egyptologinenseura.fi tai täyttämällä tämän jäsenanomuslomakkeen. Anomus käsitellään hakemuksen jättämistä seuraavassa kokouksessa, jonka jälkeen hakijalle ilmoitetaan hyväksymisestä kirjeitse.

Seuran jäsenmaksu on tällä hetkellä 25 € varsinaisilta jäseniltä ja 10 € koululaisilta ja opiskelijoilta. Ainaisjäseniksi voi erikseen rekisteröityä maksamalla kertamaksun 400 €. Jäsenmaksu peritään laskulla kerran vuodessa. Jäsenmaksun suuruuden päättää vuosikokous.

Seuran jäsenet saavat postitse kotiinsa kaksi kertaa vuodessa jäsenlehden Kirjurin, joka sisältää muinaista egyptiä koskevia artikkeleita ja josta käy ilmi seuran kokousten ajankohdat sekä esitelmien aiheet. Seura julkaisee lisäksi silloin tällöin kirjoja, joista jäsenet luonnollisesti kuulevat ensimmäisenä.

Katso myös: Seuran tietosuojaseloste.