Kirjuri

Kirjuri on Suomen Egyptologisen Seuran jäsenlehti. Se ilmestyi ensimmäisen kerran tammikuussa 2004 korvaamaan aikaisempaa jäsentiedotetta. Nykyisen muotonsa lehti sai vuonna 2008.

Kirjuri sisältää mm. tietoa tulevista kokouksista ja esitelmistä, egyptologisia uutisia ja ennen kaikkea mielenkiintoisia egyptologisia artikkeleita.

Seuran jäsenet saavat Kirjurin kotiin kaksi kertaa vuodessa. Irtonumeron hinta on 5 euroa viimeiseltä numerolta ja 1 euroa sitä vanhemmilta numeroita. Lehteä on myynnissä Tiedekirjan verkkokaupassa.

Kirjurin päätoimittajana toimii Saara Uvanto ja muuhun toimituskuntaan kuuluvat Patricia Berg, Heidi Jauhiainen, Mia Meri, Erja Salmenkivi, Hanna Sola ja Saana Svärd.

Mediakortti

Kirjuri on Suomen Egyptologinen Seura ry – Egyptologiska Sällskapet i Finland rf:n jäsenlehti. Kirjoittavat ovat pääasiassa akateemisesti koulutettuja, mutta artikkelit on kirjoitettu laajalle yleisölle. Lehti lähetetään kaikille Suomen Egyptologisen Seuran jäsenille ja sitä myydään myös irtonumeroina.

Lehden painos on n. 500 kpl ja seuralla jäseniä n. 450 kappaletta.
Lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa tammi-helmikuussa sekä syys-lokakuussa.
Päätoimittaja: FM Saara Uvanto
ISSN 1459-7985

MAINOSTEN HINNAT:
Lehden koko on B5 (k x l, 250 x 176 mm ).

1/1 sivua mustavalko: 300 €, 4-väri: 500 €
1/2 sivua (pysty- tai vaakasuora) mustavalko: 200 €, 4-väri: 300 €
1/4 sivua (sivun alalaita tai sivun nurkka) mustavalko: 150 € (ei saatavilla 4-väristä)

Yhteydenotot: toimisto (at) egyptologinenseura.fi